30.1 C
Washington D.C.

کرتار پور راہداری تاج محل اور لال قلعے سے زیادہ اہم ہے، اسے سکھوں کے لئے فوری طور پر کھولنا چاہئے

- Advertisement -

Latest News

- Advertisement -spot_img

ہندوستان حکومت نے جیسے تاج محل اور لال قلعہ عوام کے لیے کھول دیا ہے ویسے ہی کرتار پور راہداری بھی سکھ شردھالوں کے لیے کھول دینی چاہیے.
جسدیپ سنگھ جسی بانی سکھ آف امریکہ

کرتار پور راہداری تاج محل اور لال قلعے سے زیادہ اہم ہے۔ اسے سکھوں کے لئے فوری طور پر کھولنا چاہئے
ریپلکن رہنما ساجد تارڑ  بانی مسلم آف امریکہ

سکھوں کے مذہبی جذبات کرتارپور صاحب کے ساتھ جڑے ہوئے ہیں۔ اسے پہلے ہی کھول دینا چاہئے تھا سکھ شردھالو اپنی دعائیں / ارداسیں مانگنا چاہتے ہیں۔ اس وبا سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لئیے، لیکن پتا نہیں اس میں بھارت کی طرف سے تاخیر کیوں ہوئی ہے- سردار رام سنگھ  بانی سکھ سیوا سوسائٹی پاکستان.

واشنگٹن ڈی سی: مہاراجہ رنجیت سنگھ کی برسی کے موقع پر ، حکومت پاکستان نے حال ہی میں کرتار پور راہداری کھولنے کا اعلان کیا تھا۔ انہوں نے ہندوستان سے بھی اس پے اتفاق کرنے کی درخواست کی۔ لیکن بھارت نے کورونا وائرس کے بہانے کرتار پور راہداری کھولنے سے انکار کردیا۔

یاد رہے کہ ہندوستان حکومت نے تاج محل اور لال قلعہ کو عوام کے لئے کھول دیا ہے۔ کیا کرتار پور راہداری، سکھوں کا مکہ مکرمہ کھولنا بھارتی حکومت کا فرض نہیں ہے۔

اس پر بھارت کا کیا موقف ہے شرومنی گردوارہ پربندھک کمیٹی امرتسر  اور دہلی گوردوارہ کمیٹی خاموش کیوں ہیں؟ انہیں اس سلسلے میں ایک ہونا چاہئے بھارتی حکومت سے فوری طور پر کرتار پور راہداری دوبارہ کھولنے کی درخواست کریں۔

مسلم آف امریکہ کے بانیریپلکن رہنما ساجد تارڑ کا کہنا تھا کے پاکستان حکومت اور ان تمام اداروں کا شکریہ ادا کرتے ہیں جنہوں نے دن رات ایک کرکے کرتارپور راہداری کا کام تمام تہوڑے وقت میں مکمل کیا اور پوری سکھ قوم کے مذہبی جذبات پاکستان کی مقدس دہرتی سے جڑے ہوئے ہیں۔

جسدیپ سنگھ جسینے کہا کے ہندوستان کا وزیر اعظم سکھوں کے ہر مسئلے کو سنجیدگی سے لیتے ہیں۔ ہم غیر ملکی سکھ ڈاس پورہ سے کرتار پور راہداری کو دوبارہ نانک نام لیوا سنگت کے لئے کھولنے کی درخواست کرتے ہیں۔

سرحد سے آنے والے ہر یاتری کو طبی معائنہ کیا جائے اور انہیں بھیجا جائے۔ دوبارہ چیک اپ کریں۔ ہندستان حکومت کے لیے یہ کوئی بڑی بات نہیں ہے۔

ہم امید کرتے ہیں کہ مرکزی حکومت اس پر غور کرے گی اور کرتار پور راہداری کھولنے کو ترجیح دے گی۔
امریکہ کے سکھ ، ہندوستانی سفیر کے ذریعہ ، مرکزی حکومت سے کرتار پور راہداری کو عوام کے لئے کھولنے کی درخواست کریں گے۔

کرتار پور راہداری کو دوبارہ کھولنے کے بارے میں تبادلہ خیال کرنے کے لئے اگلے چند روز میں امریکہ کے سکھ ہندوستانی سفارت خانے سے ملاقات کریں گے۔

سکھ آف امریکہ کے جن ڈائریکٹروں نے حکومت سے اپیل کی ہے ان میں بلجندر سنگھ شمی ، ڈاکٹر سکھپال سنگھ دھنو ، ڈاکٹر سریندر سنگھ گل ، چتر سنگھ ، بخشیش سنگھ ، سربجیت سنگھ بخشی ، گریندر سنگھ سیٹھی ، منندر سنگھ سیٹھی ، دلویر سنگھ ، پریتپال سنگھ شامل ہیں۔ ادرجیت سنگھ گجرال ، سریندر سنگھ راجہ ، سورکھ سنگھ مانکو۔

امریکہ کے سکھوں کے صدر ، کنولجیت سنگھ نے کہا کہ وہ جلد ہی مودی سرکار سے ملاقات کریں گے اور کرتار پور راہداری کو دوبارہ کھولنے کی درخواست کریں گے۔

- Advertisement -spot_img

More Articles Like This

- Advertisement -spot_img